LXR.

  • 500 kcal per les (gemiddeld)
  • 10 deelnemers
  • zowel voor beginners als gevorderden
45

Minutes

Wat we doen tijdens deze les:

In een workout van 30 minuten komen alle functionele basics aan bod: squats, lunges, pushing, pulling en rotations. Cool down na jouw workout met LXR mobility; mobility is een perfecte manier om snel te herstellen van de LXR Strength workout. In een stretch flow verlengen we de spieren die we met de foam roll hebben gemasseerd voor optimale flexibiliteit en een sneller spierherstel.

LXR is de enige training welke functionele krachttraining combineert met mobility. Dit maakt LXR een unieke, high-end training.

Tijdens de LXR workout wordt gebruik gemaakt van de LXR fitness bag die je uitdaagt je lichaam slimmer te gebruiken en ervoor zorgt dat je je buikspieren voelt bij elke beweging. Squats, lunges, presses en rotaties wisselen elkaar in hoog tempo af, waardoor de intensiteit constant hoog blijft. De uitdagende functionele bewegingen, gecombineerd met goede muziek motiveren je om het meeste uit je workout te halen!

LXR is de nieuwe manier van functionele krachttraining. Een full body workout, in slechts 30 minuten.

Wat je zelf meeneemt:

Alles wat je nodig hebt is een comfortabele sportkleding, goede schoenen, een flesje water en een handdoek.

Rooster:

  • Maandag (Oldenzaal)

    20:00-20:45 Kleine zaal

  • Dinsdag (Oldenzaal)

    18:00-18:30 Kleine zaal (30 minuten les)

  • Woensdag (Oldenzaal)

    18:30-19:15 Kleine zaal

  • Zaterdag (Oldenzaal)

    10:15-11:00 Kleine zaal

  • Zondag (Oldenzaal)

    9:00-9:45 Kleine zaal

Instructeurs: