Jumping Fitness.

  • 500 kcal per les (gemiddeld)
  • 24 deelnemers
  • zowel beginners als gevorderden
45

Minuten

Wat we doen tijdens deze les:

Tijdens een Jumping Fitness work-out zijn er meer dan 400 spieren aan het werken, veel meer dan bij vergelijkbare duursporten. Jumping Fitness is duidelijk effectiever dan joggen voor het lichaam en het ontlast bovendien de gewrichten.

Buik, benen, billen – Jumping Fitness maakt je hele lichaam stevig. Gelijktijdig verbeteren de dynamische oefeningen het uithoudingsvermogen en helpen rugproblemen te voorkomen.

Gewicht, leeftijd of trainingsniveau zijn niet relevant voor beginners. Het belangrijkste is dat je plezier wilt hebben! Sprongen en technieken zijn gemakkelijk te leren en garanderen zelfs beginners snelle succeservaringen.

Jumping Fitness maakt je gelukkig, want tijdens de work-out komen endorfines vrij!

Wat je zelf meeneemt:

Draag je normale sportkleding en neem een flesje water en een handdoek mee. Approach Fitness zorgt voor de rest!

Rooster:

  • Maandag (Oldenzaal)

    10:35-11:25 Grote zaal

  • Maandag (Oldenzaal)

    17:40-18:25 Grote zaal

  • Dinsdag (Oldenzaal)

    17:40-18:25 Grote zaal

Instructeurs: