Sprint.

  • 290 kcal per les (gemiddeld)
  • 17 deelnemers
  • zowel beginners als gevorderden
30

Minuten

Wat we doen tijdens deze les:

LES MILLS SPRINT is High Intensity Interval Training (HIIT) op de fiets. Het is een intense hard style training. Geen lange ritten, maar 30 minuten HIIT knallen. Omdat de workout kort is, word je uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen. Je boekt snel resultaten met een minimale belasting op de gewrichten. Intensiteitspieken worden afgewisseld met pauzes.

Je hoeft geen ervaren wielrenner te zijn om met SPRINT te starten, maar een basisconditie is wel handig. Probeer de eerste paar lessen een gevoel te krijgen voor de workout en verhoog later de weerstand. Als je merkt dat je snelheid minder wordt, verlaag dan de weerstand of ga rechtop zitten en rust uit. We raden je aan om twee HIIT workouts per week te doen.

LES MILLS SPRINT is een high intensity workout van 30-minuten op een fiets, ontwikkeld om snelle resultaten te behalen.

Wat je zelf meeneemt:

Les Mills Sprint kan in normale workout kleding en schoenen worden gedaan, dus er is geen speciale wieleruitrusting nodig. Fietsbroekjes en fietsschoenen (klikpedalen) maken de rit comfortabeler, maar het is niet verplicht.

Rooster:

  • Woensdag

    18:30-19:00

Instructeurs: